I fixed it!

Nu har jag fixat bort lösenordsgrejen i alla fall, så nu är allt som vanligt igen!

Blev ingen skola för min del idag efter som att jag inte mådde så bra i morse. Men nu känner jag mig nästan bra igen.
Har nyss hämtat hem Erik från dagis och om en halvtimme tänkte jag ta med honom och möta mamma vid bussen. Kanske Emilia åker den också tro? =)

Igår var dagen heeelt okej! Superhärligt höstväder, träffade dennis i Rättvik ett tag och sen blev det dans i form av Streetjazz. Och på tal om dansen så ska jag itne fortsätta på Streetjazzen. Känner att det är jobbigt att dansa till tidigast nio två dagar i rad. Så det blir raggan för mig. Den är så himla rolig!!

Här har ni lite bilder som jag inte lagt upp än!

Så här såg jag ut i Tisdags :)


Solnedgången igår. Stod på balkången vid Persborg och fotade ut över Siljan :)


Väldigt fin solros som nästan slagit ut helt, utanför vårat kök :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0