I'm Back!

Ledsen att jag inte skrivit nå i helgen men jag har inte haft nån riktig lust om jag ska vara ärlig.
Men nu är jag tillbaka och sitter framför idol med smörgåsar och en kopp te =)
Helgen har i alla fall varit bra och har (tyvärr) gått superfort! Igår hade jag en toppendag med Emilia! <3

Så har jag nyss klippt av lite mer än 3½ cm av håret också. Eller ja, mamma gjorde det...
Får hoppas att underhåret känns bättre nu också. Egentligen skulle jag klippa av halva håret om det ska blir helt bra.. Men det tänker jag absolut inte göra! Det skulle jag kunna göra om jag haft rakt hår. Jag funderar på rakpermanent men det kanske bara blir risigt då... =/   Så himla jobbigt att platta det och så bara lockar det sig ändå när man går ut i fuktig luft... Så hörde jag om en behandling som gör håret rakt i upp till 12 veckor. Brasilian blowout. Men det kostar över 2000 så det kan jag ju bara glömma... Men det ska inte jämföras med rakpermanent då detta är en behandling som gör håret friskare. Men som sagt, bara att glömma för mig. tyvärr.

Och i morgon är det ju dags för skola igen också. Bara att gå upp tidigt! Vill inte.
Men jag har i alla fall nått att se fram emot med tanke på dansen på tisdag och onsdag :D

Och nej jag har inte färgat håret brunt, det är bara blött och
rummet är mörkt... :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0