Nerv-vrak

Jag har inte haft lust eller ork för bloggen i helgen faktiskt. Man kommer ju in sånna där off-perioder ibland. Men jag ska nog komma igång igen seni! Verkar för resten har blivit två exakt lika dana inlägg på förra? Är väl nå fel med publiceringen...

I alla fall så sitter jag här och håller på att dö!! nejdå men jag är så nervös inför i morgon! Fast det var i och för sig värre igår.
Det är nämligen så att jag troligtvis ska byta skola och börja Barn & Fritids-programmet på Stiernhööks här i Rättvik. Måste dock börja om ettan med det kanske det är värt? Jag ska göra en prov vecka den här veckan och börjar i morgon. Hoppas att det går NÅN jag känner lite i alla fall! Komma in så där som en eftersläntare haha! hemskt.
Om jag inte kommer att trivas med den så får jag väl gå tillbaka till min gamla skola igen... Men kanske till frisör-programmet som jag också har i åtanke. Jag har i alla fall inte skrivits ut från min skola i Falun än, vilket känns som en trygghet!

Snart ska jag och Erik kolla på true talent i brist på annat. Jag trodde faktiskt att det programmet skulle vara bättre men det är helt Okej! Efter det blir det Idol, och sen Svenska Hollywoodfruar :p Älskar Maria Montazami! ;)

Här är en bild från i fredags hemma hos Madde i alla fall, haha fy sjutton asså!
Kommer sakna mina go'ingar!! <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0