Nytt till håret

Jag har varit ute efter serum till håret och jag läste runt lite på internet och hittade ett som verkade intressant. Så jag köpte det på Kicks igår, samt en svinborste. Känner att jag som plattar håret ofta borde vara lite snällare mot det så ett vårdande serum och en snällare borste är ju inte så tokigt kanske?


Märke: Biosilk
Kicks, 156:-
Det här ska man Spraya i och fördela med fingrarna efter dushen. Det ska inte sköljas ur!
Det ska tydligen lukta så gott också!
Jag har inte provat det än men jag ska göra det ikväll när jag dushat! Så får ni självklart veta hur det var sen.


Kicks, 110:-
Så var det ju svinborsten också! (haha ett hårstrå' )
Den ska borsta ute fettet från botten ut längs håret, vilket förhindarar eller i alla fall förminskar torrheten i håret.
Det ska också leda till att håret blir mjukare, friskare och glansigare.


Så fint med trä tycker jag!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0