Saturday

Musiken har varit på i princip hela dagen och nu har jag nyss varit jätte duktig och städat och dammat i mitt rum, putsat fönstret och städat akvariet!! puh' Mycket att göra och det klarar man ju inte utan musik?
Så himla skönt att få det gjort. Sängen, golvet och en stol var typ min garderob, och  Tessan (min vovsing) hade massa päls på golvet, blä. Men nu är det finfint!
I morse tog jag och Emilia en pw med stavar runt Övre Gördsjö. Skönt sätt att komma igång på kan jag säga. Har dock inte dushat än... drygt, men jag kanske får göra det i kväll, eller nått.
Får se om vi träffas mer sen :)
Vi hade väldigt bra kväll igår måste jag säga, med cykling, och idolmys med ost & kex, och justja, glassbilen... ;p

Ikväll blir det i alla fall varma mackor med familjen. myys.


Smet in till dom som hade skapande på Estetisk verksamhet i Falun och pärlade lite med dom förrförra veckan ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0