Kärlek till H&M

Sitter och tittar på Flickvänner från förr, lördagsfilmen på tv4 den här veckan.
Jag har varit med Emilia och hon var även här och åt varma mackor med oss. Mycket skratt blev det! härligt :)

Anyway, jag har hittat lite toppar och en hårprodukt jag tycker om, som jag tänkte dela med mig av:

Silvershampo från Biosilk
Farouk Biosilk Silver Lights Shampoo 350ml i gruppen Hårvård / Hårtyp / Blekt hos Lyko Hair AB (19-106)


Tröja - H&M



Tröja - H&M


Skjorta - H&M


Linne - H&M


Topp - H&M


Tröja - H&M


Topp - H&M


Linne - H&M


gillade hela stilen, lite killig sådär!


Topp - H&M
(eller blå)


Topp - H&M


Topp - H&M


Oversize - H&M


Topp + väska - H&M

tror dock inte att väskan går att köpa =/

Somnar snart så nu ska jag sova! kramar <3

Kommentarer
Postat av: ida

Åh så ljuvliga kläder, blir så sugen på att shoppa! :)

2011-09-29 @ 06:22:15
URL: http://idass.papper.fi

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0