down

Sitter i soffan med en kaffekopp i handen, Erik äter glass, mamma städar och pappa sitter här och gör ritning till ett hus.

Dagen började bra med en helt ok idrottslektion förutom att jag fick en spark på smalbenet så det är svullet nu. Tror dom vill döda mig i min klass, först en blåtira sen bandybollar på benet och nu det här. Hur ska detta sluta?
Eftermiddan var dock sämre. Har irriterat mig på människor och sen missade jag bussen från vikarbyn till Rättvik bara för att jag inte hittade mobilen... Tog en senare buss fick släpa på en tung idrotts-bag i 50 min innan bussen hem från rättvik gick. Nu känner jag mig bara allmänt nere. Oroar mig för saker och är sjukt trött. Har väl inget intressant att skriva om, har ingen riktig blogglust heller. Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..



JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

2012-04-23 @ 22:04:21
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0