Onsdag och looov!

Kom hem från Dennis (brosan för er som inte vet) för en stund sen och har precis käkat lite.
Idag har det i alla fall varit en bra dag! Härligt väder, ganska lugnt i skolan, supergod lunch + efterrätt och gott fika i skolan, och åkt hem till Dennis :) Bra start på lovet. Vad jag ska göra resten av lovet har jag verkligen ingen aning om förutom att jag måste jobba lite på uppsatsen. Får väl se om det blir nån utgång? Bara att höra av sig isf! ;)

Funderar på att byta Domän till bloggen också, men har inte bestämt mig helt och hållet till vad än...


Felicia och våra ena lärarinna Lisa höll på med, jag vet inte vad i skolan idag. haha'




Vi tog en timmes promenad i Vikarbyn också :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0