rainy day

Åh vilket tråkigt väder det är ute! Kallt och helt rått.
Skolan idag var okej, förutom redovisningen som gick skepprätt åt h*lvete.. Trodde jag skulle döö!
Men det är i alla fall skitskönt att arbetet är avklarat nu.
I morgon är det sista skoldagen (som blir typ 1 timme?) innan APL(praktik). Sen är det bara två veckor kvar i skolan efter den innan sommarlov! Kommer gå sjukt fort :)

Slutade vid halv 12 och lunchade med tjejerna innan jag gick och träffade mamma på jobbet, sällskapade med Dennis och Micha ner till samhället innan jag åkte till vikarbyn för att hämta mina grejer. Ska bli så skönt att lägga sig i sin egen säng ikväll! Men vi hade en trevlig kväll där igår också :)



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0