sew

Haft en bra dag? Jag vaknade vid 11, då var det bara att klä på sig och åka till Rättvik med pappa för handling inför påsk mm. Jobbig som f*n :p
har hållt på och sy om lite kläder i några timmar också. Har dragit ut på de så himla länge, så det var lika bra att göra det när man ändå var helt ensam hemma.
Nu sitter jag i soffan och kikar på Big brother 24-7 i brist på annat...


det här köpte jag förra sommaren och det var ca 2 dm längre.


Den här är också nått år gammal och var ca 2 dm längre

Sen sydde jag även om linnet som jag har på "profilbilden" på sidan av bloggen. Det hängde över rumpan men är nu kort :) + två vita linnen...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0