wonderful day

Tjena alla bloggare och icke bloggare!
Har haft en väldigt bra dag faktiskt, och dagens stora samtalsämne var den sköna fredagskvällen.
Anyway, vi började dagen med innebandyträning med lagen inför morgondagens skolturnering. Jag och Emilia fick hoppa in i ena killlaget efter som vissa suckers drog hem nu nån dag innan lovet börja.
Sen blev det de naturkunskap (döda mig) innan jag lunchade med vänner innan matten.

Direkt efter skolan drog jag upp till vikarbyn eftersom att Dennis sambo (sara) fyller 25 idag, och blev kvar där till typ halv 8.
Nu sitter jag med en kopp te framför mitt älskade Big brother.
Btw så är jag fortfarade ful och blå runt ögat. no pics!

sweet dreams


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0