lördag hela veckan?

Lördag hela veckan under sommarlovet i alla fall. Men snart börjar rutinerna och lördan blir återigen den bästa dagen på veckan...
Sitter just nu i min säng och kikar igenom facebook lite. Har nyss käkat lite kött från igår, såå gott!!
Jag, mamma och Erik tog en sväng till Rättvik förut idag också och Erik skulle ha lördags godis "den, den, och den, och så tycker jag om den..." massa sorter skulle det va! haha Nu skulle han sova middag och typ det sista han sa var "nu ska jag sova sen ska jag vakna och äta karameller" Så gullig lillebror :')
 
Funderar på om jag ska åka till vikarbyn sen eller inte. Beslutsångest! Men det lutar mot att jag gör det. Finns ju inte mycket att göra här heller så...
 
ni får några snabba cambilder, hörrs!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0