Sista sommardagen...

Helg igen, hur skönt!? :D
Vi har nyss ätit tacos här hemma och nu är jag själv med hudarna ett tag vilket bara betyder en sak: MUSIK! Hemmabiosystemet går alltid högt när jag är själv ;)
 
Skoldagen var kort och skön. Vi har målat stenar (haha) och sen var det bara lite uppgifter vi skulle göra. Slutade vid lunch så då blev det en snabbis till Vikarbyn för att hämta grejer, sen lång väntan på stationen innan min buss gick hem... Vad kallt det börjar bli ute! Häderna var iskalla. Hemskt. Och i morgon är det höst! För mig börjar hösten första September som också är den första riktiga höstmånaden. Men det ska bli mysigt, det jobbiga är väl egentligen att det är vintern som kommer om inte alltför länge. Fy fan! Alltså sommarens sista dag idag, men det kändes inte som sommar ute.
När vi kom hem blev det en sväng med familjen till Rättvik igen och sen var det bara att byta om till älskade mjukisbraller (♥).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0