the end

Det blev en sista utgång för denna CCW igår! Men nu är vi verkligen helt slutkörda! Denna vecka av festande tar på en kan jag säga, men det är så jäkla värt det. Vi var inte direkt taggade igår när vi satt och halvsov i soffan innan vi gick ut, men när vi väl kom i på krogen blev det riktigt bra faktiskt!
Jag kom hem till lägenheten där även Lillebror låg och sov. Han vaknade så vi låg i sängen och pratade lite innan vi somnade efter 4 nångång. Eller han somna ju före mig...
I morse ville han inte gå ut ur rummet till farmor och farfar. Han bara låg och myste och lekte med sina två små tygdockor ända till halv 12 haha. Lite jobbigt för mig som försökte sova kanske? x)
 
Värsta turen har jag haft som inte varit bakis en enda dag under veckan. Men idag mådde jag faktiskt lite illa när jag gick upp, men nu är det bra igen :D Jag säger bara det, drick vatten innan ni somnar. TVINGA i er. Det är hemskt jag vet, men så värt det dagen efter.
 
känner mig lika risig som jag ser ut just nu haha...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0