blog and changes

Har haft den här bloggen (som är den fjärde) i lite mer än två år, men har bloggat i tre. Helt sjukt hur ens sätt att skriva förändras och när man kollar bilder.... Glad att man förändras haha !
Men det är lite det som är kul med blogg också, att gå tillbaka och läsa och minnas :)
 
två bilder från sommar 2010
usch haha..  Kommer ihåg när jag tog den här bilden..
där har ni btw min riktiga hårfärg, bara lite solblekt :)
 
bad med Emilia i gärdsjö, härlig dag!
 
samma tjej idag! (eller förra veckan höhö)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! det va inte igår! allt bra? :)

2012-12-08 @ 10:06:55
URL: http://cjssong.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0