blond, blonder, blondest

Sitter framför Ink Master Sverige. Fastnade lite efter att ha sett förra programmet...
Erik och mackan på tvn för en timme sen också. haha dom är seriöst dumma i huvet
 
Duktiga Frida blekte min utväxt idag också. Så klippte vi topparna och la i mer fäg i min dip dye. Vi lät blekningen sitta i så att det skulle bli så ljust som det bara kunde bli på mitt hår , sen i med en kall nyansering.
Har aldrig varit såhär blond men jag älskart! :)
I nästan tre timmar satt jag på salongen. Trevigt var det iaf :)
 
Var jättesvårt att ta bilder när det blivit mörkt och "dippen" syns typ inte men kanske kan ta nya i morgon :)


 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0