Dan före Dopparedan !

Liger äntligen i min sköna säng och kollar på film, The holyday som jag sett några gånger förut, men den passar ju bra nu på julen.
Vi har haft familjemys här hemma men gulgran och gjort julskinka och lite sånt.
Dock hade jag feber när jag kom hem och har bara degat i soffan och tyckt synd om mig själv. Var ju inte riktigt frisk i halsen heller igår. Kunde nästan inte andas idag utan att halsen gjorde ont och hostan kom vilket kändes som en såg i halsen. Ville bara gråta (!).  Men nu är det i alla fall lite bättre. Febern är nog borta i alla fall.
Men jag somnade nån timme i soffan och vaknade av att dom började klä granen, kunde inte annat än att titta på. Okade inte resa mig upp. Tråkgaste "julgransklädningen" (nytt ord!) jag varit med om. Men den blev ju fin i alla fall!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0