f*cking icecold!

Har tagit en lång varm dusch, så jävla skönt efter att ha varit genomfrusen sen imorse. Sitter i soffan och kollar på nått polisprogram och om en stund blire julkalendern, för andra gången idag. Men vi fick så lov att lova Erik det imorse, gissa om han blev arg när det var slut! haha..
 
Imorgon är det tillbaka till skolan efter två veckor med praktik. Känns konstigt men riktigt skönt faktiskt, att få tillbaka sina korta dagar (även om vi börjar med två långa..) och träffa alla igen. Däremot kommer jag saknar alla gulliga barn och det har varit lärorikt och kul att avara där, men jag har ju faktiskt en dag kvar nästa måndag igen.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0