Gårdagen/natten/morgonen

Somsagt så var jag ju ut igår med Lina, Miranda och Felicia, vilket var jättekul även om det inte var så mycket folk där inne men. Och efter som att dom stänger 2 (och då vill man ju inte gå hem) så lyckades vi hitta efterfest med ett gäng grabbar mene han som ägde lägenheten däckade typ direkt så alla fick typ bära in han i sängen sen sova han där medan vi poppade musik som fan haha.
Vi kom hem klockan 6 imorse. Min röst var typ borta. Så det är ju också lite varför jag har ont i halsen.
Ska bli jäkla skönt att sova snart då jag sovit sammanlagt 4 timmar på ett och ett halvt dygn..
 
Innan utgång
 
Jag, Lina och Miranda :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0