minijul ♥

Haft en bra dag? Min har varit bra :) Handlat klart halva sista julklappen och sen åkte jag med Dennis och Sara och hennes dotter hem hit. Vi skulle ju ha lite julmys med julklappar och sånt. Jag fick en flaska baileys och en kryssning av Dennis och Sara! Perfekt! Vi åker i februari som det ser ut nu :) TACK!
Sen fick ju vi i hela familjen en fin julklapp som inte ni får reda på! hihi
Mysig kväll har det varit i alla fall.

Imorgon väntar utång med Lina och kanske nån mer. Lina fyllde ju 18 för några veckor sen så nu är det hennes tur! :)
 
 
 
Tessan tyckte att Eriks lilla polisstation han fick lät väldigt spännande när den tjöt (jobbigt högt också)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0