när dag blir natt

Kom på att jag inte bloggade nånting alls igår. Men satt inte vid datorn nått heller så.
 
Igår blev det lite soffhäng framför hockey-vm sen gjorde jag mig i ordning och åkte till Rättvik för att möta upp Jackie, sen hem till henne ett tag innan vid åkte vidare till Felicia i Sågmyra för lite fest :)
Vi var väl 7-8 stycken där och vi somnade väl inte för än vid 4 eftersom att alla låg och snarkade haha. Vi två tog en kort promenad i shorts (!) och sen bestämde vi oss för att sova i en varsin fåtölj men det funka inte för mig så jag klämde ner mig på en luftmaddrass haha. Men är dö trött eftersom att man knappt sovit nått alls. Har ju bara vaknat till hela tiden.
Sov middag med lillebror en timme för ett tag sen i alla fall :p
 
Imorgon är det nyår också och jag säger som allla andra att 2012 har gått sjukt fort. Bra eller dåligt vet jag inte.
Nyårsfesten jag skulle vara på blev tyvärr inställd, och Paulia och Tove vill ha med mig till Falun och gå på Etage men jag känner att jag inte orkar krogen eftersom att jag inte är riktigt frisk än heller. PLUS att ajg och Emma ska ut på lördag igen. Så det blir antingen att vara hemma eller med några kompisar i Rättvik :)
 
 
 
 
 
 
det står ett rådjur nånstans därborta i mörkret haha

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0