"sockervadd"

Har nyss tvättat håret och fått ur alla kilon hårspray som jag hade idag. Jag som nästan aldrig använder det längre. Tycker håret blir så torrt och det sliter onödigt på det. Men skulle den slarvigt spontant uppsatta flätan sitta så fick det bli så. Ungerfär som sockervadd haha. Hade ju dessutom lagt över allt hår från motsatt sida.
Skit samma, om en kvart blir det Morden i Sandhamn. 
 
Imorgon väntar skola. Skolans årliga innebandyturnering står på shemat. Den har ju alltid legat vid påsk (Påsksmällen) men nu la dom av nån anledning den vid jul istället (Julklappen). Tyvärr ska inte jag vara med och spela men ska hejja på våra pöjkar!! :) Jag som ville spela innebandy haha..
 


 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0