Torsdag

Nyss duschat och sen lockat håret lite så att de inte ska bli så jobbigt imorgon hehe.
Men det kommer säkert bli helt fuckat imorgon ändå ;) Så har jag läst lite bloggar också. Har inte gjort nått speciellt alls idag, men pappa har kommit hem igen :) Och imorgon är det helg! Men mamma ska klippa sig och pappa åka iväg till Surahammar för att kolla på kläder(ända dit för ett par braller?) så jag ska tydligen hämta brorsan på dagis vid tre så sitter fast hemma fast att jag slutar 12 så de suger lite.
 
Nu ska jag käka lite kvällis och kolla Tvn innan jag intar sängen!
 
tog några snabba bilder nyss, något bättre bilder på håret iaf
 



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0