tråkig dag...

Sitter och kollar på film och har en så fruktansvärt tråkig dag. Gör en sån där tråkig lista som alla andra bloggare gör när dom har tråkigt...
 
En person som du saknar: Många jag saknar
Ditt fullständiga namn: Emma Maria Hansson
Tycker du om ditt namn? Jadå, men Emma är väl kanske lite tråkigt haha
Dina syskon: Dennis & Erik
Vem sov du med senast? Hmm...
Vem pussade du senast? Min lillebror
Har du strulat med någon den senaste veckan? Ja
Vem var det isåfall? :)
När drack du alkohol senast? I lördags
Röker du? Nej
Snusar du? Nepp
Har du rökt på nån gång? Neej
Hur många förhållanden har du haft? Faktiskt, inget seriöst långvarigt, bara oseriösa, så jag säger inget.
Söker du efter ett förhållande nu? Nej jag trivs som singel, men ibland skulle det ju inte sitta fel.
Är du kär nu? Nej det tror jag väl inte haha
Sexuell lägning? Fullständigt hetero!
Skulle du kunna kyssa nån av det motsatta könet? Haha på fyllan
Vilken kille/tjej är din typ? Har ingen "typ" längre. Haha den som är snygg är snygg, den som har skön personlighet är en bra kille :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0