00.20

Gick och la mig för en timme sen. Kom på att jag var hungrig så nu sitter jag h'r och äter havre fras (=kärlek) Kom på att vi köpte vitlök idag. Så varför inte. Har precis fått i mig två klyftor tillsammans med flingorna. Funderar på en tredje men det borde inte behövas. Nu hoppas jag att förkylningen blir bättre. Annars får jag väl komma på nån ny egen kur som kanske kunde hjälpa. Skulle kanske prova blanda honungsvatten, whisky och lök? haha, nej fy fan. Halsen är faktiskt lite bättre idag men jobbig ändå. Jag blir förbannad på riktigt. Är så himla tröt på det här. Två f*cking månader har gått nu.
Nu ska jag sluta klaga och gå upp till sängen ingen. Puss och gonatt 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0