Finally!

Nu ska jag säga tre ord jag har velat säga länge: JAG HAR INTERNET! Äntligen säger jag bara! Så nu kan jag börja blogga igen. Gött va? =)

Känns i alla fall inte lönt att berätta om vad som hänt under tiden jag inte bloggat nått just. Kanske lägger ut nån bild på kläder jag köpt under tiden... Men igår blekte jag i alla fall håret. Har lagt i hela utväxten så det är genomblekt där. Sen la vi i en toning i hela håret så det är typ lite havrefärgat nu ett tag (nästan lite orangetonat?). Men det tvättas ur om ett par veckor och blir blont igen :) Men toningen la vi i för att håret skulle se jämnt ut efter som att det är slingat i längderna. Hon drog ut blekningen lite där också plus att vi fyllde i underhåret lite också. Håret kommer ju jämna ut dig med tiden :) Hängde ni med? Det känns i alla fall sjukt att vara helt jämn"blond" in i hårbotten och så är det ju inte riktigt blont heller. Jag var typ i chock när jag kom hem igår! hahah... Tyvärr har jag ingen rättvis(som visar hur det verkligen ser ut)bild att visa er så det får ni sen!

Idag har jag i alla fall haft en ganska lugn dag. Åkte lite skoter på eftermiddan men det blev så snö/regningt så det blev inge länge. Sen blir det tacos till melodifestivalen. MUMMS!

Snart är det sportlov också! Bara en vaecka kvar :)


Dom här jenasen har jag i alla fall köpt på cubus för 199 kr


Ni får i alla fall en liten sneakpeak på håret. (och ja, det är lite mörkare men det är toningen)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0