Monday

Hoppas ni har haft en bra måndag! Det har jag. Simmhallen på idrotten på morgonen, sen gick jag och Emlia och tog en supergod pizza, innan vi begav oss till matten. Sen slutade vi och såg bussen åka från station när vi hade en minut kvar dit. Tänkte fml. Men tänkte att farmor kanske kunde skjutsa hem oss. Men det gick ju inte. FML. Men som tur var så var Emilias pappa på väg hem så vi kunde åka med han. Timing.

Nu sitter jag i vardagsrummet med en kopp te och kollar på top model. Som vanligt efter skolan. Men har sett den här säsongen förut. Men den är så bra! Så jag kan nog se den igen ;)
Funderar på om jag ska skriva klar en uppsats, men jag vet inte om jag orkar...

Behöver nya skor också. Inte så kul att frysa sönder i converse hela tiden liksom! Men funderar på dom här :)
Nicosia Armeni

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0