my beloved blonde hair ♥

Jag funderar hela tiden på hur jag ska göra med mitt hår. För nån vecka sen hade jag typ bestämt mig för att färga det mörkbrunt. Men jag ääälskar ju att vara blond. Trivs skitbra i det. Men utväxten är så jobbig! Så jag har verkligen ansträngt mig igår att leta rätt på lite färger på internet som inte gör håret gult. Utan en fin, ljus, blond ton. Hittade en som heter Poly blonde silver shimmer som tydligen ska vara bra. Jag hade tänkt att bleka håret så jämnblont som möjligt hos frissan nästa gång och sen färga utväxten själv hemma i så fall.
Så tänker jag nu i alla fall. Men jag hinner nog ändra mig ett par gånger till innan jag gör ett besök hos salongen. ;)

Bilden är från i sommras när jag blekte det för andra gången

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0