The last day

Nu sitter jag i sängen med vovven min och ska snart ta och sova.
Vaknade upp och hade väldigt ont i halsen och fick inte fram ett ord. Men sen blev blev bättre när man vaknat till lite ;)
Hade ställt klockan på 8. Men när den hade ringt en timma ställde jag om den så att jag skulle komma upp senast 10. Jag vaknade 11 sista gången och gick upp då. Bra Emma! Bara att hopppas på att det går att somna.

I morgon var det ju tänkt att jag skulle ta 10.10 bussen ner till skolan. Men då fick jag så lov att byta tid för provtagningen idag så jag ska göra den 10 i morgon i stället. Så då måste jag åka ner 20 över 8. Livet suger ibland.
Är ni laddade för skolan? Det är inte jag i alla fall. Särskilt inte med tanke på att man ska frysa sönder i väntan bussen också.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0