2012-07-12

Sorry att jag inte skrev nått igår. Kom inte hem (till vikarbyn) för än vid kvart i 8 och sen går det inte så bra att blogga från den lilla laptopen dom har så...
Men nu är jag hemma igen!
 
Men det blev i alla fall en tur till Borlänge i stället för falun och hittade ett par jeansshors och två toppar där. Egentligen så hittade jag massor av grejer men pengarna räcker inte till allt!?
Men sen skulle jag ju tillbaka till falun för att byta buss där så jag gick in och kollade lite i affärerna där och hittade ytterligare ett par shorts, två toppar och ett flätat skärp. :) Träffade på en klasskompis som jag gick och snackade med en stund också.
Jag hade tänkt att lägga upp bilder på allt men internet går så segt så jag kommer inte in på alla butikernas hemsidor riktigt nu... FUCK mobilt internet.
 
I morgon ska jag åka till Skedvi (utanför Borlänge) till Louise som jag inte har träffat sen jag slutade i Falun! Alltså typ vid halloween? Hon fyller år så det blir grillning och lite fest där :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0