Club Epic House Festival

Kvällen/natten var grymt kul!
Förfest/födelsedagsfest och grillning hos Emma ett par timmar innan limon rullade ner mot Rättvik vid 10. Träffade även på Emilia och Emma P utanför också. Tyvärr kunde dom inte följa med in...
Festivalen höll på till två och Sidney Samson körde sista 1½ timmen. SÅNT FUCKING TRYCK, längst fram, med alla sköna människor där inne, nya som gamla bekantskaper. Och mina danstjejer var super bra på scen!
 
Just nu är jag sjuuukt trött. Har nog sovit sammanlagt en halvtimme. typ slumrat till i 5 min och sen vaknat -.-
Ska bli sååå jäkla skönt att lägga sig i sin egen säng ikväll.
Men allt är helt klart värt det. Dessutom mår jag bättre än jag dom senaste veckorna trott att jag skulle göra idag.
 
 
båda bilderna är från facebook - Rättvik bowling & krog - Club epic housefestival
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0