Club Epic Housefestival

Idag beställde jag äntligen min biljett till housfestivalen som kommer att hållas här i Rättvik den 21 Juli. Bara knappt två veckor bort alltså!
 
Är du också festivalsugen?
Det här är alltså Dalarnas första och Sveriges största housefestival! Rättvik arena som är 5000m2 håller just nu på att byggas om till sveriges största nattklubb med 20 barer och bland andra kommer, hör här, Sidney Samson (!!) att vara på scen.
 
Det finns tre biljettyper med olika priser. Gör som jag och köp biljetten som passar dig nu. Gör det så fort som möjligt för att vara säker på att få en!
 
Klicka på bilden för mer information

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0