Grattis Lillebror ♥

Idag fyller Erik Lillebror hela tre år! Det är helt otroligt att det redan gått tre år sedan jag för första gången fick se honom med mamma och pappa på BB bara några timmar gammal. :')
Vi har i alla fall firat med släkten med tårta, kakor, chokladsockerkaka och såklart massa presenter!
Han fick bla en gräsklippare av oss (haha plast så klart). Han brukar leka att han har en sån med en liten dockvagn. Han älskar gräsklippare och snöslungare haha, så ni kanske kan tänka er minen när han rivit av alt papper och fick se den!
 
Nu sitter jag i alla fall och kollar runt lite på facebook, efter lite piano och gitarrspel. Var jättelänge sen jag tog fram gitarren sist...
 
Erik på sin första födelsedag. När han upplevt sitt första år med oss 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0