i "korta drag"

Har inte haft tid för datorn idag så det blir en sen uppis! Bättre sent än aldrig eller?
 
Gick upp vid halv 11 idag, tvättade håret och sen tog jag och Emilia en promenad på två timmar. Behövligt! Varmt som tusan var det men skönt också. Kunde dock knappt gå när jag kom hem för jag hade gått med bara strumpor på dålig asfallt ett tag så fotsulorna var helt förstörda när jag kom hem. Fick ha fötterna på kylklampar men det hjälpte typ inte... Men nu är det i alla fall bättre :)
 
Nu på kvällen har vi och hennes föräldrar varit till Bingsjö på Bingsjöstämman. Har faktiskt aldrig varit där förut. Det var mysigt i det superhärliga vädret! Men det var inte så superroligt evenemang dock.
 
Hoppas ni haft en varm och skön dag, gonatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0