it won't stop

Vi hade en väldigt bra kväll hos Ronja i Borlänge igår. Det var lite fest med runt 10 personer och efter 12 nångång blev det ett kort "bilrally" med två bilar in till donken haha. Mitt i mörkret. Kom hem dö trötta vid två halv tre typ och somnade direkt.
Jag och hem därifrån typ 3 idag, packade och nu är vi i våran sommarstuga i Ensen och har haft en mysig kväll bara vi i familjen. Fiske och lite god mat. Mamma och pappa har ju 9-årig bröllopsdag idag också :) Synd bara att vädret ska suga jämt. Men vi fick i alla fall en fin kväll nere på bryggan.
 
I morgon får i se vad jag ska hitta på. Om det bara regnar hela tiden åker jag kanske hem och sover hemma själv i så fall. Finns ju inte så mycket att göra här när vädret är så här.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0