ny vecka igen

Sorry för dålig uppis! Hann inte gå in på datorn i lördags när det var Big lake som jag ska berätta om när jag fått bilderna av Cilla :) Och sen igår var jag helt slut. Vi kom hem kl 4 på morgonen och jag sov till och från till halv 1 igår.
Inatt har jag sovit nästan 12 timmar fast att det var fullmåne (jag sover alltid dåligt eller drömmer massa konstigt då) Vaknade halv 1 idag med. Trots det känner jag mig trött. Sov kanske för länge?
 
Ikväll ska jag nog följa med pappa på trav igen tror jag. Själva travet är jag inte så där väldigt intresserad av längre men det är kul att komma ut bland folk i alla fall :)
 
hörs sen
 
bild påmig och Erik igår :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0