Underbara värme!

Mer än välkommet väder! Det är huuur skönt som helst att bara ligga ute på gräsmattan och njuta. Helst av allt hade jag även haft en stor pool på gården och lite melon också. (U wish)
Var ner till mamma och hälsade på lite på hennes jobb. Det är Ethno-läger där nu så det är typ 100 olika musikanter från länder i hela världen här, i lilla Rättvik. Allt från Sverige till Afrika Detta läger håller på en vecka varje sommar sen ett par år tillbaka.
 
Jag dör lite halvt att jag har ont i halsen också. Trodde det började bli bra igår jag, men i morse var det värre igen. Träna regelbundet hela våren och sommaren? Så blev det ju verkligen.
 
bilden är tagen vid stugan i Ensen för 3 år sen :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0