waves

Sitter i köket och har nyss ätit jordgubbar och glass och en kexchocklad med lillebror. Sååå gott!! Hostan som kommer på kvällen har smygit sig på nu också... Hals bli bra!
 
Inatt sov jag ju hos Louise i Skedvi (utaför borlänge). Det var ju fest med runt 15 pers och vi hade en jätte bra kväll/natt! Jag var ju lite smart och drack massor av vatten innan vi somnade också så jag mådde bra idag! :D
Nu är det bara att tagga inför nästa lördag och HOUSE!
Och idag har vi haft första regnfria dagen på.....? Härligt! Får hoppas det blir ännu bättre i morgon då det är en stor dag för lilla Erik :)
 
 
 
Idag vågade jag förresten håret för första gången sen jag klippte av det! Trorr att håret skulle stå rätt ut och bli asstort men jag lät inte tångens sitta så länge för slinga så det la sig lite i alla fall :)
Och fortare gick det också! 1 timme och 20 min tog det typ. ;)
lite tråkigt att man inte får med vågorna på bilderna riktigt i camen...
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0