blg

Befinner mig i Borlänge hemma hos Cilla tillsammans med henne, hunden och grisen. Ja grisen :p
Vi väntar på Madde som är segare än jag vet inte vad. Vi har kommit fram till att hon faktiskt inte är smartare än 0.5 (möjligtvis 1) på en skala till 10. söta madde...

I alla fall. Regn regn regn, men jag har haft världens tur. Varje gång jag gått ut idag har det slutat regna och sen börjat så fort jag kommit in igen. Jag måste vara magisk. Åkte ju hem till Dennis ett par timmar innan jag tog bussen till Falun i morse. "Vad fan gör Du här!?" var deras reaktion när jag kom upp för trappen till väldigt nyvakna sambos. haha tycker också att det är kul att jag har kommit... Nej men de fick ju lite sällskap och frukost i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0