Oflyt!

Idag skulle jag beställa mobilen, men då går det inte pga nån kontroll som borde gå igenom! Så nu har jag ingen mobil påväg iaf! Fuck it. Vi ska prova i morgon igen men tvivlar på att de kommer gå då. Varfööööörr!
 
Nu har jg iaf nyss lagt mig här hemma hos Dennis och Sara. Kom hit vid 7 och tog det lite lugnt, sen drog jag och Dennis ut för att möta upp Stoffe så gick vi och badade. Lite kallt men uppfriskande! Dock har jag frusit lite nu efter.  Bara att hoppas att jag inte blir sjuk igen nu när jag äntligen blivit frisk ett tag!
 
I morgon tar jag 11-bussen hem så jag kanske hinner träna lite innan det förbereds lite inför tisdag. Då fyller jag 18!!! :D
Jobbigt bara att jag inte kan jogga då mina skor har gjort illa mig lite. Får vänta med joggigen ett tag till.
 
har igen bild på den här datorn så ni får den här så länge :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0