SOMMARLOV!

Nu är det fan sommarlov! Nu ska jag sooova ut, njuta och har riktigt kul (förhoppningsvis) ! Inget jobb har jag fått tag i, det är förjävligt, men jag ska fixa pengar ändå, på nått sätt, leva liiite sparsamt (lite). Bara jag har pengar fram till classic är slut så är jag med! Sen kan jag leva fattigt ett tag.
Har blitivt nekad jobb på ett par sätllen (för sent ute) sen skulle jag och Dennis kolla på Leksands sommarland förut för dom sökte sommarjobbare, men de glömde jag alldeles av! -.-

Igår var vi ju ner på Vedstocksfestivalen. Började dagen med Lina och simon, sen hakade det på massa folk som jag knappt kände, så drog mina vänner så jag flängde runt med dom där till och från och träffade andra vänner också, tog kvällen som den kom.
Det blev i alla fall dans, chilla runt, äta lite, se på lite band, fotboll, chilla runt lite till och se på fler band. Så badade ju några stycken vi var med, så all publik drog sina blickar bort från banden och till stranden i stället ;p


Dans av Kulturpalatset






Le Betré


wrong channel

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0