woodstock

Har ni haft en bra dag? Det har jag. Vi trodde först det skulle bli massa regn idag, men dagen blev hur skön som helst med SOL. Perfa att det kom idag efter som att det var volleybollturnering i skolan hela dagen + grillning ute. Var inte med och spelade matcher då vi inte fick ihop nåt riktigt lag, men hejade på killarna och hängde med kompisar, spelade lite på skoj och bara tog det lugnt. Dömde två matcher i kvartsfinalen också.
Efter skolan gick jag, Lina och Simon ner på samhället och tog en supergod (och stor!) kulglass på rättviksglass, tog det lugnt och gick runt lite bara.
När jag kom hem var det bara att vända om igen och åka ner med mamma till rättvik en sväng igen... Men bättre det än att sitta hemma bara?

I morgon är det festivladags i Rättvik med dans (kulturpalatset), teater, och lite olika band. Vi drar dit på eftermiddan och stannar nog en bit in på kvällen :)

Hade massa bilder från idag, men mobilen fuckade sig och läser inte av minneskortet så allt är borta... Borde beställa en ny typ NU och fattar inte varför man drar ut på det hela tiden?


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0