back home

Vaknade och mådde bättre idag. Åt frukost och skulle göra mig i ordning för skolan. Men började känna mig sämre igen så bestämde mig för att stanna hemma ändå. Sov några timmar, vaknade var mycket bättre igen. Så jag åkte till skolan i alla fall, kom dit kvart i 11, pratade med nån i personalen om nå uppdrag till på tisdag (innebandyturnering), fick sen reda på att vi som inte hade restuppgifter fick sluta. Jaha? Gjorde absolut inget värt i skolan idag. Ftw. Aja, fick i alla fall komma hemifrån lite...

Om ett tag kommer pappa hem med pizza. Pizza var det ja. Min mage håller säkert för det. ftw (igen)

Och ikväll blir det konsert. Ni i Rättvik måste komma. Blir asbra (jag vet jag har hört)! Folkmusikens hus(musikskolan) 18.30 :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0