CASIO - EXILIM

Hej!
Hoppas ni mår bra! Jag mår lite bättre idag men känner av lite i bihålorna på andra sidan nu! Tror att det bara är tillfälligt. (hoppas jag iaf) Idag har jag inte gjort nått speciellt bara sett lite på vasaloppet när jag väl vaknade. Skulle vilja sova hos Dennis (bror) men det blir nog en annan dag.

Jag fick en fråga för några dagar sen om bilden på det här inlägget. Ja, det är jag som har tagit bilden och det är med en helt vanlig digitalkamera av märket casio - exilim EX-H5. Bilden är tagen med en super bra inställning som tar supernärbilder. Men skulle dock hellre vilja ha en systemkamera :) Annars är den bra och fick den för strax över 2000 sommaren 2010. Så den är nog rätt billig nu med andra ord. Dessutom spelar den in i HD.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0