NEW

Idag hade vi prov direkt på morgonen. Ni vet ju redan att jag inte plugga så mycket igår. Men det gick asbra i alla fall! Jag slutade vid halv 12 och lunchade lite med Emilia innan jag tog bussen till Falun.

Det här fick jag med mig hem idag


Topp - Gina Tricot 99:- Har sett den förut och älskar verkligen den!



Blus - H&M 99:- (ska sy om den sen: ta av en och en halv dm typ)



Blus - Gina Tricot 149:-



Torrshampo - Åhléns 49:-                    Leave in Balsam (BJÖRN AXÉN) - Åhléns 110:- ?

Köpte även en ring på Lindex men korten blir tyvärr bara suddiga. Dumma mobil kamera...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tja Emma! En fråga. Skulle inte du kunna ta kort på ditt nya rum? Skulle va kul å se ^^



2012-03-23 @ 16:13:25

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0