good night

Slänger in ett inlägg i väntan på Big brother...
I morgon ska jag till praktiken hade jag tänkt och funderar på att sova nere i soffan inatt så man blir väckt tidigt i morgon när mamma och Erik vaknar. Kanske hinner blogga lite innan jag sticker iväg också?
Funderar ocksåpå om jag ska åka till Dennis i morgon eller inte, kanske blir en utgång. Det blir ju långhelg nu ju :p
På fredag sticker jag med mamma till Falun för lite shopping. Får se om jag har råd att köpa allt jag planerat, troligtvis inte! haha Skulle behöva ett par tusenlappar till till allt man vi ha. Det är inte lätt att vara tjej inte!

God natt


haha deppig bild på mig, men hade inte så mycket annat :p

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0