hot*

Gud vilken dag! Så jäkla varmt och dessutom var det ingen praktik. Jag och Emilia tog bussen ner till Rättvik strax efter 10 för att sen ta oss upp till skolan. Vi höll på att dö av värme när vi kom dit! Satt ute i solen innan vi tog lunch (utomhus !). Det var så jäkla gött att sitta ute pch äta idag.
Sen blev det några timmar i solen igen innan det var dags för sprutan. Fy fan vad ont det gjorde! Själva sticket är ganska lugnt men när dom sprutar in vaccinet i muskeln spänner det som fan!
Efter skolan" tog jag en sväng upp till vikarbyn för att hämta ett par skor och sen direkt till Rättvik igen för att ta bussen hem. Var så jäkla skönt att byta om till shorts! Drygt bara att man inte fick den skarpa solen när man skulle försöka få lite färg på dom vita benen...


körde på jeans och linne idag, liiite varmt!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0