nytt nytt!

Herregud vad trött jag är. Gick upp halv 8 för att göra mig i ordning innan jag och mamma tog bussen till Falun för lite shopping. Hitade verkligen inte allt jag skulle ha men lite annat blev det i alla fall :)

När vi kom hem var jag helt slut men det vara bara att äta och sen ut och hjälpa till att rensa på vinden, och det är verkligen inte lite grejer där uppe! Men nu har jag precis gått in för att göra Erik i ordning för natten.

Det här fick jag i alla fall med mig hem! (urusel kvalitet på bilderna...)








bilden ljuger mycket om den här, men den är snygg iaf!









Åt värlends godaste lunch! Grillad tortilla med massa kyckling och godsaker i.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0