sjuka människor :p

Sitter i mit rum och lyssnar på lite musik och bara tar det lugnt.
Måste bara berätta att när jag och mamma kom ut från hemköp idag kom det en aspackad gubbe och gick med en kasse pantburkar på parkeringen. Tänkte på hur bara (och äckliga xD) ben han hade. Sen bakom så var det några typ 25-30åriga halvfulla killar vid en bil som skratta som fan när dom tagit kort (på varandra trodde jag). Sen sa mamma "jag kan inte hålla mig för skratt längre". Jag hon mena för att dom drack... Sen sa hon att gubben inte hade haft nå byxor! Då slog det mig att han bara hade haft ett par slitna kallingar och en typ dunjacka på sig. Jag höll på att skratta ihjäl mig då. Han hörde tydligen ihop med killarna och så kuta en av dom in efter honom men kom ut direkt igen och höll på att dö av skratt. Och dom tyckte ju det var ännu roligare när vi kom ut och såg det x)
Det där gjorde min dag i alla fall!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0