Frågor för att jag har tråkigt

Tror du nån orkar läsa alla frågor? Nej

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Har du druckit alkohol? Jaa

Skolkar du?
Händer, men inte alls ofta.

Vilken klass/linje går du i?
Barn och fritid

Tycker du om kramar? Jag älskar kramar

Svär du?
För mycket

Gör du frukosten själv?
Ja

Har du slagit ner någon?
Nej

Har du pussat någon av samma kön? Yes de har jag

Har du varit på strippklubb?
Nepp

Vad gör du när du blöder näsblod?
torkar, torkar och torkar, och snyter mig, alla stoppar väl upp papper i näsan också eller? haha

Vad gör du nu? Ser på Mr Bean :D

När grät du sist?
Vet inte, nån vecka sen

Vem finns där för dig
? Emilia <3

Saknar du någon just nu? Ja

Har du solglasögon?
Så klart, men inte på mig.

skriv en mening på engelska:
I love you.

Vem kysste du senast?
En kille*

Vem kramade du senast?
Min lillebror :)

Vad är din högsta önskan just nu?
Högsta.. vet inte. Men har önskningar bara jag vet.

Vad heter ditt hårspray du använder?
Syoss

Är du kär?
nej..

Är någon kär i dig nu? Jag vet inte

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Mörkblå, typ svart

Känner du någon som heter Niklas?
Inte känner, men vet vilka de är...

Har du bärbar data
? Japp

Är du blyg?
Ibland, ibland inte :)

Vad vill du göra just nu? Se på filmen och mysa.

Hur bor du? I hus

Hur lång är du? 169 cm

Vad har du för ögonfärg? Ljusgröna

Har någon sagt att du har fina ögon? Ja

Vill du har en kille som är längre än dig själv? Det är en fördel ja

Tycker du om sport? Ja

Har du spelat hockey/forboll? Fotboll för många år sedan

Hur gammal är du om 5 år? Nästan 23

Vill du flytta? Både ja och nej

Tror du nån läste alla dina svar? Vet inte
Röker du? Nej

Snusar du? Ja

Skolkar du?
Sometimes, men oftast inte med flit på morgnarna..

Gör du frukosten själv?
Frukost, vad är det? :P

Har du slagit ner någon?
hm. beror väl på hur man menar men.. ja, mer eller mindre..

Har du pussat någon av samma kön?
Yes I have..

Har du varit på strippklubb?
nope, något jag har missat..

Vad gör du när du blöder näsblod?
Jag har aldrig blött näsblod, så jag vet inte..

När grät du sist?
Oj, det var längesen men jag kände att tårarna brände lite under
ögonlocken förut, men kom dock aldrig riktigt ut..

Vem kan du prata om allt med?
Absolut ingen..

Har du solglasögon?
Javisst har jag det, men inte på mig nu såklart.. ;D

skriv en mening på engelska:
A sentence in english.

Vem pussade du senast?
Cam

Vem kramade du senast?
hm.. jag minns inte.. tobbe tror jag.

Vad är din högsta önskan just nu?
Det vet bara jag, och så kommer det att förbli.

Vad heter ditt hårspray du använder?
d:fi

Vem gillar du?
Det vet bara jag. :D

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Svart.

Känner du någon som heter Niklas?
Ja, två av mina kusiner och en i min klass. Massa
Niklasor..

Har du bärbar data
? Yesyes.. fast den är kass.. gillar mer min stationära.. :)

Är du blyg?
heh. OM jag är!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0